Tam Coc naar Vinh - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van adrivanwageningen - WaarBenJij.nu Tam Coc naar Vinh - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van adrivanwageningen - WaarBenJij.nu

Tam Coc naar Vinh

Door: Adri van Wageningen

16 Mei 2016 | Vietnam, Hanoi

Vandaag vroeg wakker, 06.00 uur. Kunnen we een keer een beetje uitslapen niet dus. Dan maar vroeg het vorige verslag geschreven. Je moet toch wat op de vroege ochtend. Vanochtend gaan we een fietstochtmaken over het platteland. Het was een fantastische tocht van ongeveer twee uur door allerlei kleine plaatsjes. Echt het dorpsleven van Vietnam zien. Dat was wel gaaf. Helaas hield mijn telefoon er mee op dus weinig foto's kunnen maken. De wegen zijn dan wel minder goed en vaak onverhard maar dat mag de pret niet drukken. De fietsen waren prima gewone fietsen en mountainbikes. Na de fietstocht bezochten we hoge een tempel uit de vroege tijd in de voormalige hoofstad van Vietnam vlak bij Tam Coc. Na een korte tocht volgende de lunch. Toen moesten we nog vier uur met de bus naar ons volgend hotel. Om 17.00 uur kwamen wij aan en na het inchecken nog even langs het strand gewandeld. Weer heerlijk gegeten 's avonds en op het terras gezeten met een drankje . Om 22.00 uur naar bed gegaan maar heel slecht geslapen. Vandaar een wat korter verslag dan anders. Tot morgen.

• 16 Mei 2016 - 20:20

Robert Sahusilawane :

06:00 uur is toch niet vroeg voor jou. Ben benieuwd naar de foto's

• 16 Mei 2016 - 20:23

Robert Sahusilawane :

Ik lees nogmaals jouw verslag en ik lees nu pas dat de fietstocht twee uur duurde. Hebben ze ook scooters. Haha