Drakensbergen-Wild Coast - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van adrivanwageningen - WaarBenJij.nu Drakensbergen-Wild Coast - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van adrivanwageningen - WaarBenJij.nu

Drakensbergen-Wild Coast

Door: Adri van Wageningen

10 Mei 2017 | Zuid-Afrika, Pietermaritzburg

Voor de goede orde het verslag van de Drakensbergen is aangevuld. 9 mei 2017. Vandaag is het een reisdag, we moeten in totaal 500 km afleggen en in de ochtend hebben we alleen sanitaire stops en een stop om wat te eten te kopen voor de lunch in een supermarkt. In de middag bezoeken we in Umtata het Nelson Mandela museum en stoppen we vlak bij het huis waar hij woonde als president en waar hij begraven ligt. We kunnen niet dichtbij komen en nemen vanaf een honderdvijftig meter wat foto's. Hierna rijden we door naar de Wild Coast aan de Indische Oceaan waar ons resort ligt. De laatste 20 km van de reis gaat over een onverharde weg waar we een uur over doen. Het is een leuk resort aan zee en we genieten van een heerlijke maaltijd met allemaal verschillende soorten vis. Hierna gaan we in de bar verder met goede muziek en een drankje. Dit was het weer voor vandaag, tot morgen. Doei.

• 11 Mei 2017 - 19:30

Robert:

Wat gaaf dat je bij het huis van Mandela bent geweest zeg